Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen – Bestellen
Wie kan klant worden van Bloemetjes & Zo?
Wanneer u een branchegerichte wederverkoper bent (winkel of webwinkel) kunt u klant worden en daarmee komt u in aanmerking voor een inlogcode.
Hoe kan ik een inlogcode aanvragen?
U kunt een mail sturen naar info@bloemetjesenzo.nl waarin u om een inlogcode vraagt. Om te kunnen beoordelen of u in aanmerking komt voor een inlogcode hebben wij uw KvK nummer nodig.
Hoe kan ik iets bestellen bij Bloemetjes & Zo?
U heeft een inlogcode nodig om de prijzen te kunnen zien en een bestelling te kunnen plaatsen. Met een persoonlijke inlogcode kunt u een bestelling maken in de webwinkel. Belangrijk is dat u de order bevestigd in de laatste stap anders komt deze niet bij ons terecht.
Wat is de minimale orderafname?
€ 75,00 excl. BTW en verzendkosten.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
Wanneer u via de website uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per ommegaande een orderbevestiging op het door u aangegeven e-mailadres. Deze mail wordt automatisch gestuurd. Hierin staat een overzicht van uw bestelling. Na deze automatische mail krijgt u een persoonlijk bericht van ons via de e-mail. Dat zal binnen 24 uur gebeuren. Is dat niet het geval dan kunt u het best een e-mail sturen naar info@bloemetjesenzo.nl of bellen met 06-55817107. Misschien is er dan met het ontvangen van uw order iets fout gegaan.
Zijn alle producten die in de webwinkel staan altijd voorradig?
Nee. We proberen zo actueel mogelijk te zijn. Echter is het soms zo dat een product tijdelijk of permanent is uitverkocht. Of dat het product op binnenkomst staat. Wij zullen altijd met u afstemmen of u de producten die we niet (direct) kunnen leveren later kunnen leveren of dat we een alternatief kunnen aanbieden.
Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
U kunt uw bestelling annuleren binnen 24 uur nadat u per e-mail een bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen. Stuur een e-mail met in de onderwerpregel van uw e-mail het woord annulering en uw ordernummer.
Mag ik de door mij bestelde artikelen na ontvangst retourneren?
U mag de artikelen binnen 14 dagen retourneren. De artikelen moeten in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Veelgestelde vragen – Betalen
Op welke wijze kan ik betalen?
Via een bankoverschrijving. Het bankrekeningnummer staat vermeld op de site en in de orderbevestiging.
Is het mogelijk te pinnen of te chippen?
Nee, maar wel als u de bestelling in Venlo of Aalsmeer of Belsele ophaalt.
Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?
Ja maar alleen wanneer we de bestelling op een pallet verzenden (alleen deze transporteur levert onder rembours). De rembourskosten zijn voor uw rekening en die bedragen € 17,50
Veelgestelde vragen – Bezorging
Hoelang is de levertijd?
We doen ons uiterste best om de bestelling binnen 5 werkdagen nadat we uw betaling ontvangen hebben bij u af te leveren.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer uw betaling is ontvangen door ons. (Meestal binnen 5 werkdagen)
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Dat is afhankelijk van de breekbaarheid en het volume van uw bestelling. Onbreekbare goederen en kleine bestellingen worden in een pakket verstuurd (€ 6,95) en grote volumes en breekbare artikelen worden op een pallet verstuurd (€ 35,00 voor een halve pallet en € 45,00 voor een hele pallet). Wij zullen dat altijd vooraf met u bespreken. Vanaf € 1.000,- leveren wij Franco Huis (dan betalen wij de verzendkosten).
Wat als goederen stuk/defect zijn binnengekomen?
U dient binnen 2 dagen na ontvangst aan ons door te geven wat stuk/defect is met daarbij een duidelijke foto. We stemmen dan met u af of u een nieuw artikel krijgt of een creditnota. Deze creditnota kunt u dan met een volgende factuur verrekenen.
Kan ik de voortgang van de levering van mijn bestelling controleren?
Ja, u ontvangt per mail uw track and trace code zodra de bestelling is verstuurd.
Brengt Bloemetjes & Zo bezorgkosten in rekening?
Ja. Onder de € 1.000,- betaalt u zelf de verzendkosten. Vanaf € 1.000,- leveren wij Franco Huis (dan betalen wij de verzendkosten). De verzendkosten zijn afhankelijk van de breekbaarheid en het volume van uw bestelling. Onbreekbare goederen en kleine bestellingen worden in een pakket verstuurd (€ 6,95 excl. BTW) en grote volumes en breekbare artikelen worden op een pallet verstuurd (€30,00 voor een halve pallet en € 40,00 voor een hele pallet). Wij zullen dat altijd vooraf met u bespreken.
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Ja, u kunt uw bestellingen op 3 adressen zelf afhalen. U kunt dit aangeven in het opmerkingenveld wanneer u de bestelling via de webshop plaatst. Vermeld in dit veld ook uw klantnummer van de desbetreffende locatie.
- In Aalsmeer bij TICA (u heeft hiervoor een toegangspas nodig)
- In Venlo bij Trends & Trade (u heeft hiervoor een toegangspas nodig)
- In Belsele (Belgie) bij Van Remoortel (u heeft hiervoor een toegangspas nodig)
Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd?
In principe wel. Wij overleggen met u welke goederen direct leverbaar zijn en welke later komen. De keus is dan aan u of u deze artikelen wel of niet wilt ontvangen. Als u dat wel wilt zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Levert Bloemetjes & Zo ook in het buitenland?
Ja. Wij leveren overal. De verzendkosten zijn voor de klant.