Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen – Bestellen

Wie kan klant worden van Bloemetjes & Zo?
Wanneer u een branchegerichte wederverkoper bent (winkel of webwinkel) kunt u klant worden en daarmee komt u in aanmerking voor een inlogcode.

Hoe kan ik een inlogcode aanvragen?
U kunt een mail sturen naar info@bloemetjesenzo.nl waarin u om een inlogcode vraagt. Om te kunnen beoordelen of u in aanmerking komt voor een inlogcode hebben wij uw KvK nummer nodig.

Hoe kan ik iets bestellen bij Bloemetjes & Zo?
U heeft een inlogcode nodig om de prijzen te kunnen zien en een bestelling te kunnen plaatsen.  Met een persoonlijke inlogcode kunt u een bestelling maken in de webwinkel. Belangrijk is dat u de order bevestigd in de laatste stap anders komt deze niet bij ons terecht.

Wat is de minimale orderafname?
€ 75,00 excl. BTW en verzendkosten.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
Wanneer u via de website uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u per ommegaande een orderbevestiging op het door u aangegeven e-mailadres. Deze mail wordt automatisch gestuurd. Hierin staat een overzicht van uw bestelling. Na deze automatische mail krijgt u een persoonlijk bericht van ons via de e-mail. Dat zal binnen 24 uur gebeuren. Is dat niet het geval dan kunt u het best een e-mail sturen naar info@bloemetjesenzo.nl of bellen met 06-55817107. Misschien is er dan met het ontvangen van uw order iets fout gegaan.

Zijn alle producten die in de webwinkel staan altijd voorradig?
Nee. We proberen zo actueel mogelijk te zijn. Echter is het soms zo dat een product tijdelijk of permanent is uitverkocht. Of dat het product op binnenkomst staat. Wij zullen altijd met u afstemmen of u de producten die we niet (direct) kunnen leveren later kunnen leveren of dat we een alternatief kunnen aanbieden.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
U kunt uw bestelling annuleren binnen 24 uur nadat u per e-mail een bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen. Stuur een e-mail met in de onderwerpregel van uw e-mail het woord annulering en uw ordernummer. 

Mag ik de door mij bestelde artikelen na ontvangst retourneren?
U mag de artikelen binnen 14 dagen retourneren. De artikelen moeten in originele staat zijn en in de originele verpakking zitten. De verzendkosten zijn voor uw rekening.

Veelgestelde vragen – Betalen

Op welke wijze kan ik betalen?
Via een bankoverschrijving.  Het bankrekeningnummer staat vermeld op de site en in de orderbevestiging.

Is het mogelijk te pinnen of te chippen?
Nee, maar wel als u de bestelling in Venlo of Aalsmeer ophaalt. 

Kan ik mijn bestelling onder rembours laten bezorgen?
Ja maar alleen wanneer we de bestelling op een pallet verzenden (alleen deze transporteur levert onder rembours). De rembourskosten zijn voor uw rekening en die bedragen € 17,50

Veelgestelde vragen – Bezorging

Hoelang is de levertijd?
We doen ons uiterste best om de bestelling binnen 5 werkdagen nadat we uw betaling ontvangen hebben bij u af te leveren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer uw betaling is ontvangen door ons. (Meestal binnen 5 werkdagen)

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Dat is afhankelijk van de breekbaarheid en het volume van uw bestelling. Onbreekbare goederen en kleine bestellingen worden in een pakket verstuurd (€ 6,95) en grote volumes en breekbare artikelen worden op een pallet verstuurd (€ 35,00 voor een halve pallet en € 45,00 voor een hele pallet). Wij zullen dat altijd vooraf met u bespreken. Vanaf € 1.000,- leveren wij Franco Huis (dan betalen wij de verzendkosten).

Wat als goederen stuk/defect zijn binnengekomen?
U dient binnen 2 dagen na ontvangst aan ons door te geven wat stuk/defect is met daarbij een duidelijke foto. We stemmen dan met u af of u een nieuw artikel krijgt of een creditnota. Deze creditnota kunt u dan met een volgende factuur verrekenen.

Kan ik de voortgang van de levering van mijn bestelling controleren?
Ja, wij leveren pakketten via PostNL of DPD en pallets via Transmission. Wij kunnen als u dat wenst het verzendnummer doorgeven zodat u de verzending kunt traceren.

Brengt Bloemetjes & Zo bezorgkosten in rekening?
Ja. Onder de € 1.000,- betaalt u zelf de verzendkosten. Vanaf € 1.000,- leveren wij Franco Huis (dan betalen wij de verzendkosten). De verzendkosten zijn afhankelijk van de breekbaarheid en het volume van uw bestelling. Onbreekbare goederen en kleine bestellingen worden in een pakket verstuurd (€ 6,95 excl. BTW) en grote volumes en breekbare artikelen worden op een pallet verstuurd (€30,00 voor een halve pallet en € 40,00 voor een hele pallet). Wij zullen dat altijd vooraf met u bespreken.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Ja, u kunt uw bestellingen op 2 adressen zelf afhalen (dit kunt u in de bestelling aangeven):
In Aalsmeer bij TICA (u heeft hiervoor een toegangspas nodig)
In Venlo bij Trends & Trade (u heeft hiervoor een toegangspas nodig)

Moet ik extra betalen als iets wordt nageleverd?
In principe wel. Wij overleggen met u welke goederen direct leverbaar zijn en welke later komen. De keus is dan aan u of u deze artikelen wel of niet wilt ontvangen. Als u dat wel wilt zijn de verzendkosten voor uw rekening.

Levert Bloemetjes & Zo ook in het buitenland?
Ja. Wij leveren overal. De verzendkosten zijn voor de klant.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Winkelwagen

© 2010 - 2017 Bloemetjes & Zo | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.